Comunicarea internă în cadrul întreprinderii

1. Explicati forma de organizare a unei intreprinderi si competentele fiecarei sectii cu ajutorul graficului de mai jos

2. Orice scoatere la concurs a unui post presupune şi descrierea locului de muncă resp. prezentarea sarcinilor de serviciu. Iată un model pentru fişa postului în limba română. Explicaţi-i unui

FIŞA POSTULUI

1. Postul: ………………………………………………………………………………………...
2. Nume, Prenume (angajat) …………………………………………………………………….
3. Cerintele postului:
a). Studii: medii / superioare, domeniul de activitate: ………………………………………..
B). Vechimea in specialitate:
c). Alte cerinte specifice:
- masterat, doctorat …………………………………………………………………
- limbi straine (nivel) ……………………………………………………………….
- operare PC (programe, nivel) …………………………………………………….
- permis de conducere / categorie ………………………………………………….
- abilitati de comunicare ……………………………………………………………
4. Relatii:
a). Ierarhice:
- subordonat: ……………………………………………………………………….
- are in subordine: ………………………………………………………………….
B). Functionale:
- cu sefii de birouri / ateliere / departamente ………………………………………
5. Sarcinile postului:
- ……………………………………………………………………………………
- ……………………………………………………………………………………
- ……………………………………………………………………………………
- ……………………………………………………………………………………
- …………………………………………………………………………………….
- …………………………………………………………………………………….
- …………………………………………………………………………………….
- …………………………………………………………………………………….
- …………………………………………………………………………………….
6. In functie de activitatea curenta a unitatii, salariatul va indeplini orice alte sarcini dispuse de catre conducere, corespunzator competentelor sale profesionale.
7. Prezentul document se constituie in anexa la contractul individual de munca si, a fost intocmit in 2 (doua) exemplare originale, unul pentru salariat si unul pentru dosarul sau de personal.
8. Am luat la cunostinta.


Data comunicarii: Semnatura salariatului:

3. Iată oferta producătorului Dacia. Uitaţi-vă la cerinţe şi decideţi dacă sunteţi omul potrivit pentru acest loc de muncă. Explicaţi-i unui coleg german de ce credeţi că aţi putea primi

Responsabil Comunicare Dacia - Localizare: Pitesti - Pitesti, Craiova, BUCURESTI

Angajator: Lugera and Makler SRL
Anunt locuri de munca valabil de la 15.4.2005 pana la 16.5.2005.
Tip oferta de munca: Full-time
Categorie job: Media/Publicitate, Marketing
Locatia: Pitesti, Craiova, BUCURESTI (Romania)
ID oferta loc de munca: 1057095

Descrierea firmei:
Lugera & Makler operates in Slovakia, Czech Republic and Romania. We made it our job to help companies to find the right employees. To help ambitious people to find the right employer. We match the right person with the right company at the right time. Very fast. So that the perfect job soon is yours.

Descrierea postului:
Pentru clientul nostru Dacia, companie membra a grupului Renault avem deschisa in acest moment pozitia de Responsabil Comunicare. Responsabilitatile acestei persoane cuprind:
Propune Directorului Industrial planul anual de comunicare (actiuni, buget), stabilit in coerenta cu planul de comunicare al intreprinderii ;
Implementeaza si gestioneaza dispozitivul de comunicare interna in directia sa, si anume :
a) creeaza si anima reteaua de corespondenti de comunicare
b) asigura, in cadrul Directiei, circulatia informatiilor

  • conceptia, redactarea si difuzarea informatiilor scrise in sector
  • gestionarea panourilor de afisaj
  • redifuzarea in cadrul Directiei, cu o adaptare daca e necesar, a informatiilor transmise de catre Directia de Comunicare Dacia
  • difuzarea suporturilor scrise Dacia si Renault

c) concepe si organizeaza evenimentele de comunicare interna ale Directiei Industriale, de exemplu:

  • conventii
  • reuniuni ale echipei de conducere
  • reuniuni ale personalului
  • diferite proiecte de comunicare
  • expozitii
  • incercari de vehicule pentru personal
  • contribuie la cunoasterea Dacia prin descoperirea uzinei:
    • organizarea si gestionarea vizitelor de uzina
    • participarea la diferite reportaje
    • definirea si implementarea insemnelor Dacia pe platforma

 Cerinte:
Studii superioare — litere, jurnalism sau economice
Experienta de cel putin 5 ani in comunicare de intreprindere
Limba franceza si engleza fluent
Bune cunostinte de utilizare a calculatorului
Capacitate de a forma, gestiona si a face sa evolueze o echipa
Spirit de lucru in echipa si in transversal, buna capacitate de organizare
Spirit deschis, creativitate
Aptitudine de interrelationare si creare a unei retele eficace
Curiozitate, rigoare si reactivitate, suplete in gandire
Disponibilitate
Foarte mare capacitate de redactare, spirit de analiza si sinteza
Aptitudine de lucru în situaţii de urgenţă